top of page

Heb je het
(financieel)
even moeilijk?

Wij begrijpen dat het niet gemakkelijk is om door te geven dat je  (misschien) niet meer kunt betalen. Toch is dit de eerste stap op weg naar een mogelijke oplossing. Bel of mail daarom gerust met het DNGB Care Team. Het liefst zo snel mogelijk. Dan kijken we samen hoe we een (verdere) betalingsachterstand kunnen voorkomen of beperken. 

Uiteraard neemt DNGB ook zelf contact met je op als er een betalingsachterstand ontstaat. Een van onze medewerkers neemt dan de mogelijke oplossingen met je door. Dat kan bijvoorbeeld het gebruik van één van onze hulpmiddelen zijn.

Samen gaan we kijken wat de beste oplossing is

Neem contact met ons op, dat kan telefonisch op 085 - 489 4850 één van onze medewerkers staat je dan te woord. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur, in het weekend en op feestdagen zijn we gesloten.

Scoop procedure betaalachterstand

De procedure betaalachterstand van DNGB is van toepassing op de produkten en diensten van DNGB B.V. Het betreft de produkten en diensten.

bottom of page